skip to main
|
skip to sidebar
California 2007
lørdag 27. oktober 2007
Jeg er klar! :)
Om noen timer sitter jeg altså på flyet over dammen! Jeg tenkte jeg skulle bruke denne bloggen til å skrive litt om hva jeg driver med i LA.
Stay tuned for bilder osv...
- Onkel reisende Yngve
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Bloggarkiv
▼
2007
(2)
►
november
(1)
▼
oktober
(1)
Jeg er klar! :)
Om meg
Yngve B. Nilsen
Just a developer... :)
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar