lørdag 27. oktober 2007

Jeg er klar! :)

Om noen timer sitter jeg altså på flyet over dammen! Jeg tenkte jeg skulle bruke denne bloggen til å skrive litt om hva jeg driver med i LA.

Stay tuned for bilder osv...


- Onkel reisende Yngve

Ingen kommentarer: